Гумово-джгутова, або торсіонна підвіска AL-KO – це труба, в яку запресована вісь шестигранного перерізу та джгути, що забезпечують опір провертанню осі. Цей тип підвісок вважається більш довговічним порівняно з класичними ресорними підвісками і до того ж потребує мінімального технічного обслуговування. Ці підвіски використовують насамперед для транспортування чутливих вантажів.
Торсіонними підвісками AL-KO має сенс оснащувати такі автопричепи:
причепи для перевезення тварин – коней, великої рогатої худоби, свиней і собак, яких слід транспортувати без стресу і зі зручністю;
причепи для перевезення чутливих вантажів – човнів, автомобілів, мотоциклів, квадроциклів, електроніки, мобільної техніки, скла та інших крихких предметів, меблів, небезпечних матеріалів тощо.
Торсіонні підвіски потрібні у випадках, коли необхідно транспортувати в пункт призначення особливо цінні товари. М’яка технологія роботи торсіонної підвіски дає змогу максимально продовжити життєвий цикл і конструкцію причепа для перевезення подібних товарів.
Ключові переваги шестигранної гумово-джгутової підвіски
Спеціальний профіль осі AL-KO визначає такі переваги торсіонних підвісок.
Великий хід підвіски. Комбінація шестигранного зовнішнього профілю з тригранним внутрішнім профілем осі дала змогу збільшити хід підвіски порівняно з будь-якими іншими осями на пружних гумових елементах. У процесі амортизації гумові джгути AL-KO не стискаються, а перекочуються. Здійснити це дає змогу вільний простір, що дає змогу пружним гумовим елементам ефективно працювати і довше зберігатися в робочому стані.
Більш м’яка амортизація. Система шестигранних гумово-джгутових осей AL-KO має більш високі показники амортизації в порівнянні з іншими рішеннями. Результати досліджень різних типів гумово-джгутових осей показали, що м’якість амортизації шестигранних осей AL-KO для причепів максимально наближена до м’якості амортизації автомобілів.
Високе власне загасання та більша безпека. Під час оцінки ефективності амортизації осі вирішальним критерієм є власне загасання коливань. Це означає, що система амортизації повинна якомога швидше заспокоюватися. Порівняно з іншими осями на гумових пружних елементах інженерам AL-KO вдалося домогтися найкращих показників власного загасання.
Незалежна підвіска коліс, амортизація кожного окремого колеса. Під час руху нерівною дорогою амортизація відбувається тільки з того боку транспортного засобу, де є нерівності на поверхні дороги.
Система амортизації не потребує техобслуговування. Використання гумово-джгутової підвіски AL-KO дає можливість заощадити на ремонті та техобслуговуванні причепів.
Виключено пошкодження колісної ніші. AL-KO гарантує, що при збільшеному навантаженні на вісь виключено провертання важеля в зборі!
Вибрати підвіску для причепа можна в каталозі запчастин AL-KO, а для замовлення комплектувальних найкраще звертатися в сервісні центри партнерів компанії.
Comments